dimarts, 22 de desembre del 2009

trenta anys, només

F. Vera: Hortènsia, Arles. 1988

Avui fa trenta anys en l'ermita del Romaní (pedania de Sollana), amb una pluja i un fred semblant al que avui patim, Hortènsia i jo ens casàvem. Pel camí hem tingut dos fills, Francesc i Mercé, que ja volen sols (bé, cadascú amb la seua parella). Han hagut moments de tota mena, però ha pagat la pena de fer aquest trajecte tots dos junts.
Uns dies després d'aquell 22 de desembre compràvem a París la primera rèflex de pas universal i al poc de temps Hortènsia em regalà el primer tanc de revelat de negatius i vaig començar a positivar en un laboratori improvisat a una habitació que feia d'estudi al pis de quaranta metres quadrats on ens havíem instal·lat. De manera que si he fet res en açò de la fotografia, li ho dec a ella. És per això, i per tenir-la sempre al meu costat, que avui vull dedicar-li aquest espai a ella, la crítica més contundent (i encertada, per regla general) del meu treball, amb el desig de poder-la tenir, com a mínim, trenta anys més, que aquests primers se'ns han fet curts.

4 comentaris:

  1. L’enhorabona al dos, per viure tants anys amb el calor de l’estima acompanyada i escampar al vol, l’ànim sincer de demanar conèixer-ne altres tants més iguals.

    ResponElimina
  2. Hortènsia es una força de la Natura; i com tú dius, les seues opinions son certeres i sinceres (cal tindre molt-molt en conte).
    No coneixie esta historia vostra de Paris......Genial !!
    Mira que m'agraden les fotos que li has fet a Hortènsia durant tots estos anys, aquesta en concret es GUAPÍSSIMA, com ELLA.
    MOLTS BESETS ALS DOS!!!!

    Salut. Paco.

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats a tots dos!! Heu estat una parella de pel.lícula! Una abraçada i Bon Any. A veure si aquest 2010 coincidim.

    ResponElimina
  4. Enhorabona pel 30 aniversari. Tere i jo us desitgem seguir celebrant molts més i que nosaltres puguem continuar gaudint de la vostra amistat.
    Valentí

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.